Top Secret

Top Secret – Sarina Bowen & Elle Kennedy (Lore)

Top Secret

In Top Secret leren we twee jonge mannen kennen. LobsterShorts, een echte sporter en een echte wetenschapslover. En zijn chatmaatje SinnerThree, een student bedrijfsmanagement en ook een geweldig goede danser, maar dat is geheim! Beide 21 jaar en zeker niet mis om naar te kijken. Wat doen deze twee mannen samen op een app? Simpel, LobsterShorts zijn vriendin wil een trio. SinnerThree heeft hier wel wat ervaring in dus zo gaan ze op weg. Helaas voelt alles maar wat raar aan voor LobsterShorts, gelukkig is Sinner er om al zijn zenuwen over de baan te gooien.

Het boek gaat verschillende kanten uit, laat gerust je gedachten de vrije loop gaan want dat is ook wat hier in dit verhaal gebeurt. De cover en de titel spreken voor zich, wat er zich in de gesprekken op de app afspelen is top secret! Lekker geheimzinnig, wees daar maar gerust in! En uiteraard kan een knappe man op de cover niet ontbreken bij een verhaal zoals dit.

Het boek is super spannend, er gebeurt zoveel dat je pagina na pagina doorleest zonder dat je het doorhebt. Ik ben door dit boek gevlogen. Het boek is opgebouwd uit verschillende hoofdstukken waarbij steeds één hoofdpersonage aan het woord is. Luke en Keaton wisselen elkaar af waardoor we kunnen meekuipen in beide hun gedachten. Zo lees ik de boeken het liefste!

Het verhaal bestaat uit zoveel verschillende thema’s en gevoelens. Het boek gaat voornamelijk over het ontdekken en herontdekken van de jongens hun geaardheid maar ook over vertrouwen en vriendschap. De personages leren met nieuwe en onverwachte wendingen om te gaan terwijl ze deze beleven.

Pagina na pagina ontstaat er meer spanning en meer risico. De jongens komen steeds dichter bij de waarheid. Wat gebeurt er als ze doorhebben dat ze elkaar misschien wel echt kennen? En wat met dat spannende trio waar het allemaal mee begon? Misschien zijn LobsterShorts en Sinner wel toe aan wat meer openheid in het echte leven zoals ze op de app zonder problemen hebben.

Beide jongens genieten van de anonimiteit op de app, maar blijft dit verder duren? Wat moeten ze nu de dag van het trio wel heel dichtbij komt? Alles voelt heel vertrouwd aan tussen hen twee, maar wat met Lobsters vriendin? Vinden ze een oplossing voor al deze vragen of bewandelen ze een pad zonder eindbestemming?

Is je nieuwsgierigheid gewekt? Ga er gewoon voor! Lees het boek! Bowen en Kennedy hebben een prachtig verhaal neergezet met Top Secret.