(Over)leven op Tinder

(Over)leven op Tinder – Julie Vranckx & Niet Nu Laura

(Over)leven op Tinder

Tijd voor humor want Julie Vranckx schreef (Over)leven op Tinder en Niet nu Laura zorgde voor bijpassende tekeningen!

Iedereen kent het wel: de prachtige romantiek in films en verhalen, de perfecte prins op het witte paard en die ene zoen die heel de wereld doet verdwijnen. Zucht. In realiteit is het een stuk moeilijker om de ware liefde tegen te komen… Maar er is een oplossing: Tinder. Alhoewel…

Julie Vranckx bundelt handige tips, grappige flaters en gênante datingsverhalen in deze bundel om jou op weg te helpen naar een fijne ervaring op Tinder en wie weet, misschien vind je op deze manier wel de prins van je dromen?

Velen onder ons zullen het wel kennen: links en rechts swipen op Tinder, een conversatie beginnen of wachten tot de andere iets tegen je zegt… Waarschijnlijk heb je zelf al enkele grappige Tindermomenten bij elkaar gesprokkeld, maar in dit boek vind je er nog talloze andere. Grappige, maar ook ongemakkelijke en gênante getuigenissen van mensen die zelf op Tinder op zoek gingen naar een wederhelft.

Het leuke aan dit boek is dat het niet alleen grappig, maar ook heel erg realistisch is. Julie Vranckx geeft bijvoorbeeld een lijstje met verschillende types mensen op Tinder en als je eens actief bent geweest op het platform herken je ze waarschijnlijk (bijna) allemaal! Daarnaast is het niet alleen vermakelijk, maar ook interessant en leerrijk om de tips en tricks eens te bekijken en te leren uit ervaringen van anderen als je het serieus meent met je Tinderaccount.

Niet nu Laura zorgt voor illustraties bij de tekst van Julie Vranckx en vrolijkt op die manier het boek een beetje op. Het maakt het speelser en leuker om af en toe eens opnieuw door te bladeren, waardoor je veel plezier hebt aan je boekje. Misschien neem je het niet al te serieus, en dat moet ook niet, maar ik ben er van overtuigd dat de tips die erin verwerkt hebben wel echt kunnen helpen als je er zelf niet helemaal uitgeraakt!

Julie Vranckx en Niet nu Laura schreven een grappig, herkenbaar en handig boek om even te ontspannen, te relativeren (want iedereen op Tinder maakt van die gekke momenten mee, geloof me) maar ook te leren om op een fijne en goede manier met Tinder om te gaan en mogelijk je toekomstige vriend(in) te vinden! Test het vooral zelfs eens uit en wie weet ben jij binnenkort niet meer single!