Mr. Swipe Right – Nicola May (Lore)

Mr. Swipe Right van Nicola May gaat over Cali die net door haar man bedrogen is en in het midden van een scheiding zit. Cali heeft genoeg van alleen zijn en besluit haar kansen te wagen via de bekende dating app Tinder. Met de steun van haar beste vriendin en collega stelt ze zich meer en meer open. Ze wil echter meer dan enkel een leuk pleziertje, maar is iedereen wel zo eerlijk op Tinder als men zich voordoet? Kan ze de man aan de andere kant van het telefoonscherm wel vertrouwen? Durft Cali zich weer open te stellen voor liefde of vervalt ze terug in haar oude gewoontes en kruipt ze weer in haar schulp?

De cover geeft samen met de titel al een groot deel van het verhaal weg. Cali gaat daten via Tinder. De cover is in cartoon wat het een leuke speciale tint geeft. Het geeft het boek een dromerige en vrolijke tint.

Het boek las geweldig snel! Ik ben niet één van de snelste lezers maar bij dit boek vloog ik hoofdstuk in en uit. Ik hou niet zo van lange hoofdstukken en daar is dit boek geweldig voor. Mr. Swipe Right heeft maar liefst 77 hoofdstukken en een epiloog. De hoofdstukken waren kort en krachtig, elk hoofdstukje werd ook steeds mooi afgerond. De epiloog was slechts een aantal zinnen lang, maar meer hoeft dat niet te zijn, zolang er maar voldoende informatie in zit. Ik weet graag veel over de personages en in dit boek werd er steeds aan mijn verwachtingen voldaan.

Nicola May geeft niet enkel de rooskleurige kant van online daten mee. Dit zorgt ervoor dat het nog steeds een geloofwaardig boek is ondanks dat het fictie is.

Het boek was niet super lang maar was alles wat ik er van verwachtte en nog veel meer! Dit boek is ideaal voor een luie zondag in de zetel. Gewoon lekker ontspannen en genieten.