Sugar Rush Sandra J. Paul

Sugar Rush – Sandra J. Paul (Lore)

In Sugar Rush wacht er Leon een grote verrassing als hij thuis komt van zijn werk. Er liggen vier rode enveloppen op hem te wachten. Hij begrijpt er helemaal niets van, hij is niet jarig en het is ook geen Valentijn, toch? En de voornaamste vraag, hoe komen die brieven hier? Op elke brief staat een nummer en een tijdstip geschreven. Wanneer hij de eerste uitdaging aangaat en de brief open maakt, staat hij versteld. Er staat geschreven: ‘Ik heb zin in een sugar rush, jij ook?’ Dat handschrift herkent hij uit de duizend, alsook de geur die van het kaartje in de brief komt, maar dat kan toch niet? Het kan niet van haar zijn! Of wel?

Wat een cover! Ik heb de hele tijd dat ik dit boek las honger gehad! En tot mijn geluk zaten er een paar donuts is mijn koelkast! De overheerlijk uitziende roze donuts van de cover spelen een grote rol in dit boek, een betere cover konden ze niet kiezen. De kleine extra tip van rode hartjes op de donuts geven duidelijk aan dit een romantisch boek is.

Het boek las geweldig vlot. Ik werd het van het ene in het andere hoofdstuk gezogen. De spanning in het verhaal werd leuk opgebouwd waardoor je nooit verveeld was. Er waren verschillende onverwachte en hilarische wendingen die het boek nog leuker maakten.

Sugar Rush is een echte aanrader voor jong en oud! Het is een boek dat je meesleept van begin tot eind. Aan het einde van het boek was er een epiloog, ik hou van een epiloog in een boek. Meestal gaan ze dan een hele tijd verder en juist dat vind ik zo leuk omdat ik nooit genoeg kan krijgen van een verhaal, ik wil altijd meer weten. In Sugar Rush was de epiloog helaas maar vier uur verder. Waardoor ik niet veel meer te weten kwam. Ik had persoonlijk liever een paar dagen of weken verder nog een blik mee achter de schermen geworpen.

Ik ben fan van dit boek en kan niet wachten om er nog meer zoals deze te lezen.